Syyskokouksen kuulumisia

10.12.2015

Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous pidettiin Kokemäenjoen rannalla Harjavallassa, Ravintola Hakuninmäen tiloissa. Vaikka ilma ulkona oli vähän synkkä ja kostea, sisällä tunnelma oli varsin lämmin ja kodikas. Kokouksessa käsiteltiin mm. ammattiosaston sääntömuutosta, taloustilannetta sekä vähän tämän ja ensi vuoden toimintaa. Luottamusmies Janne Maja kertoi ajankohtaisista asioista työnantajaamme sekä vähän liittotasoon liittyenkin. Työsuojeluvaltuutettu kertoi ajankohtaisista työsuojeluasioista, mm. työterveyshuollosta, riskien kartoituksesta, työturvallisuuspoikkeamailmoitusten tilanteesta ja tapaturmalain muutoksesta joka astuu voimaan 1.1.2016.

Kokouksen päätteeksi suoritettiin konserttilippujen ja lahjakorttien arvonta läsnäolleiden kesken. Arpaonni suosi seuraavia henkilöitä:

Onnittelut vielä voittajille!

Kokouksen päätteeksi nautittiin maittavista ja runsaista illallistarjoiluista ammattiosaston laskuun. Seuraava vuosikokous totuttuun tapaan keväällä, seuraa ilmoittelua ja tule Sinäkin mukaan!!