Piiritoimikunnan jäsentiedote!

19.9.2013

Tehyn luottamusmiesvaalit kaudelle 2014 – 2017

Tehyn Satakunnan sairaanhoitopiirin piiritoimikunta on päättänyt kokouksessaan 20.8.2013 muuttaa luottamusmiesorganisaatiota siten, että valitaan kolme päätoimista pääluottamusmiestä sekä heille varapääluottamusmiehet seuraaville alueille:

Alue I: Konservatiivisen hoidon toimialue, päivystys ja ensihoito sekä yhtymähallinto

Alue II: Operatiivisen hoidon toimialue sekä liikelaitos SataDiag

Alue III: Psykiatrisen hoidon toimialue sekä Sosiaalipalvelujen toimialue

Piiritoimikunta päätti jatkaa koordinoiva pääluottamusmies Maija Nummelinin kautta 28.2.2015 asti alueella I.  Piiritoimikunta nimeää valittavista pääluottamusmiehistä koordinoivan pääluottamusmiehen varahenkilön, joka siirtyy koordinoivan pääluottamusmiehen tehtävään 1.3.2015. Täydennysvaalit järjestetään syksyllä 2014.

Ehdokasasettelu alkaa 23.9.2013 ja päättyy 4.10.2013.  Mikäli jollakin alueella on ehdokkaita enemmän kuin paikkoja, järjestetään vaalit keskiviikkona 6.11.2013.

Vaalikelpoinen on järjestäytynyt Tehyn ammattiosaston jäsen, joka on palvelussuhteessa kuukautta ennen vaalipäivää ko. kuntaan.

Äänioikeutettu on järjestäytynyt Tehyn ammattiosaston jäsen, joka on vaalipäivänä virka- tai työsuhteessa ko. kuntaan tai kuntayhtymään.

Äänioikeuden voi tarkistaa pääluottamusmieheltä mielellään 2.10. puh. 85 7285 (keskussairaalan, Satalinnan ja Sosiaalipalvelujen ammattiosastojen jäsenet) ja psykiatrian ammattiosaston jäsenet puh. 4490.

Lisätietoja vaalitoimikunnan pj Virpi Nieminen, puh. 85 7467 tai

sihteeri Maija Nummelin, puh. 85 7285